Politica de Retur
Consumatorul poate solicita returnarea produselor in urmatoarele situatii:
1. Produsul nu este conform cu specificatiile de pe site. Consumatorul poate solicita returnarea acestuia pentru inlocuirea sau rambursarea integrala a contravalorii. Daca se agreeaza inlocuirea cu un produs cu o valoare mai mare , se va plati diferenta. Daca valoarea este mai mica, veti primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor.
2. Produse livrate gresit. Livrarea altor produse decat cele comandate trebuie semnalata imediat. Consumatorul poate solicita returnarea pentru inlocuire, iar daca produsul nu mai este pe stoc, poate opta pentru inlocuirea sau rambursarea integrala a contravalorii.
In ambele situatii de mai sus(1,2) , produsul poate fi returnat numai daca este in conditii perfecte( ambalajul trebuie sa fie intact, sa nu prezinte forme de uzura sau consum, sa fie nedesfacut, respectiv sigilat). In aceste doua situatii(1,2) costurile de retur sunt suportate de CASA DI LUSSO.
Returul fara a preciza motivul NU ESTE POSIBIL in situatia in care produsul a fost PARTIAL FOLOSIT. In functie de starea produsului returnat, se va decide daca rambursarea poate fi acceptata.
In cazul returnarii produselor ca urmare a renuntarii la cumparare, costurile de returnare sunt suportate de catre client. Renuntarea la cumparare in mod repetat , va putea fi considerata ABUZ.
PROCEDURA DE RETUR:
Trimiteti la adresa contact@casadilusso.ro un mail cu subiectul “CERERE RETUR” in care se va specifica: numarul de factura/comanda, data comenzii, numele produsului, starea produsului si motivul returnarii. Anexati o copie a facturii.
Va rugam ca produsele sa fie foarte bine sigilate astfel incat sa nu se deterioreze pe parcursul transportului. De asemenea, nu uitati sa ne furnizati detaliile complete de contact( numar de telefon si mail) pentru a putea procesa solicitarea rapid si corect.
Restituirea contravalorii produsului/ comenzii, in cazul in care returul este acceptat se va face in termen de 14 zile lucratoare. Produsele nu se pot restitui direct agentilor de livrare in cazul unei reclamatii.
Firma de curierat cu care va fi facut returul, este firma de curierat cu care colaboreaza CASA DI LUSSO. Daca optati pentru a trimite pachetul cu alta firma de curierat, veti suporta costurile dumneavoastra